четвер, 16 листопада 2017 р.

Семінар-практикум для вихователів

Одним із пріоритетних напрямків роботи у ЗДО у 2017 – 2018 н.р. визнано активізувати спільну роботу ДНЗ та сім’ї щодо виховання у дітей любові до України, формування рис громадянина української держави, розвиненої духовності, моральності, правової культури, та з метою розширювати та поглиблювати знання педагогів  про форми та методи взаємодії з сім’єю з морально-патріотичного виховання, 15 листопаду 2017 року відбувся семінар-практикум для вихователів ЗДО «Форми і методи взаємодії з сім'єю з морально-патріотичного виховання дошкільнят».
Вихователь-методист Нехороша Н.О. ознайомила присутніх з планом проведення семінару.

Коляденко О.В. вихователь групи 4 року життя «Дзвіночки» підготувала доповідь «Формування патріотичних якостей особистості дошкільників через взаємодію дитячого садка і сім’ї». Після виступу педагога вихователі висловлювали свої думки, враження, пропозиції та ділилися досвідом своєї роботи з даної теми.

Вихователь-методист Нехороша Н.О. запропонувала перегляд презентації «Проектний метод в роботі з сім’єю з морально-патріотичного виховання», підготувала добірку методичної літератури та розробки. Порадила вихователям планувати свою роботу використовуючи проектну діяльність.
Сверчкова Н.А. вихователь групи 6 року життя «Ягідки» поділилась своїм враженням від проведених батьківськіх зборів які вона провела в нетрадиційній формі, підготувавши звіт-презентацію, а вихователь групи 5 року життя «Капітошка» Ковшикова О.І.  надала рекомендації щодо проведення «Сімейних свят».
Вихователь групи 6 року життя «Гномики» Каблова К.М поділилися інформацією про музейну педагогіку як форму взаємодії з родиною з патріотичного виховання.
Вихователь-методист Нехороша Н.О. підвела підсумки семінару-практикуму враховуючи результати проведеного анкетування вихователів «Взаємодія педагогів з батьками» та зазначила, що педагоги закладу вважають за необхідним працю закладу разом з сім’єю завдяки чому можна досягти високих результатів у вихованні, навчанні та психофізичному розвитку дітей, підготувати їх до шкільного навчання, а саме:
залучати батьків до роботи навчального закладу, освітлюючи усі сфери навчання та виховання у їх дітей, знайомити з напрямками роботи закладу, з результатами обстеження дітей вузькими спеціалістами (педагогом соціальним, психологом практичним, інструктором з фізкультури) їх діагностуванням з усіх розділів програми, та надання індивідуально коректні роз’яснення та рекомендації.
Педагогічному колективу ретельно продумувати форми, методи, інформаційні напрямки донесення інформації до родин вихованців, запрошувати їх приймати участь у будь-яких заходах групи та закладу (консультації, бесіди, свята, розваги, виставки, круглі столи, майстер-класи, дні відкритих дверей, загальні батьківські збори групи та закладу, міські заходи, які проходять за планом відділу освіти.
 ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО