Одним із пріоритетних напрямків роботи у ЗДО у 2017 –
2018 н.р. визнано активізувати спільну роботу ДНЗ та сім’ї щодо виховання у дітей любові до
України, формування рис громадянина української держави, розвиненої духовності,
моральності, правової культури, та з метою розширювати та поглиблювати знання педагогів про форми та методи взаємодії з сім’єю з
морально-патріотичного виховання, 15 листопаду 2017 року відбувся семінар-практикум
для вихователів ЗДО «Форми і методи взаємодії з сім'єю з морально-патріотичного
виховання дошкільнят».
Коляденко О.В. вихователь групи 4 року
життя «Дзвіночки» підготувала доповідь «Формування патріотичних якостей особистості дошкільників через взаємодію
дитячого садка і сім’ї». Після виступу педагога вихователі висловлювали свої
думки, враження, пропозиції та ділилися досвідом своєї роботи з даної теми.
Вихователь-методист Нехороша Н.О. запропонувала перегляд презентації «Проектний метод в роботі
з сім’єю з морально-патріотичного виховання», підготувала добірку методичної літератури та розробки. Порадила вихователям планувати свою роботу використовуючи проектну діяльність.
Сверчкова Н.А. вихователь
групи 6 року життя «Ягідки» поділилась своїм враженням від проведених
батьківськіх зборів які вона провела в нетрадиційній формі, підготувавши звіт-презентацію,
а вихователь групи 5 року життя «Капітошка» Ковшикова О.І. надала
рекомендації щодо проведення «Сімейних свят».
Вихователь групи 6 року
життя «Гномики» Каблова К.М поділилися інформацією про музейну педагогіку як форму
взаємодії з родиною з патріотичного виховання.
Вихователь-методист
Нехороша Н.О. підвела підсумки семінару-практикуму враховуючи результати проведеного анкетування вихователів «Взаємодія
педагогів з батьками» та зазначила, що педагоги закладу вважають за необхідним працю закладу разом
з сім’єю завдяки чому можна досягти високих результатів у вихованні, навчанні
та психофізичному розвитку дітей, підготувати їх до шкільного навчання, а саме:
залучати батьків до роботи навчального закладу,
освітлюючи усі сфери навчання та виховання у їх дітей, знайомити з напрямками
роботи закладу, з результатами обстеження дітей вузькими спеціалістами
(педагогом соціальним, психологом практичним, інструктором з фізкультури) їх діагностуванням
з усіх розділів програми, та надання індивідуально коректні роз’яснення та
рекомендації.
Педагогічному колективу ретельно продумувати форми,
методи, інформаційні напрямки донесення інформації до родин вихованців,
запрошувати їх приймати участь у будь-яких заходах групи та закладу
(консультації, бесіди, свята, розваги, виставки, круглі столи, майстер-класи, дні
відкритих дверей, загальні батьківські збори групи та закладу, міські заходи,
які проходять за планом відділу освіти.
ПЕРЕГЛЯНУТИ ФОТО