Вихователь-методист: Нехороша Наталя Олександрівна
ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:
Освіта: вища - педагогічна
Займає посаду: з 01.09.2017 року
ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:
1. Розвивати
у дітей уявлення про місце кожної людини в соціальному середовищі, необхідність
дотримання морально-етичних норм суспільства; формувати ціннісне ставлення до
культури українського народу, його історичного минулого, мови, звичаїв,
традицій; виховувати почуття власної гідності як представника укранського
народу.
Активна методична діяльність
На період
встановленого карантину в нашому закладі запроваджено дистанційну роботу для
педагогічних працівників. Координує новий режим роботи педагогів безпосередньо
вихователь-методист Нехороша Наталя
Олександрівна, яка щоденно організовує освітній процес та самоосвітню
діяльність педагогів, готує організаційно-методичні завдання та перевіряє
виконання заходів та звіти педагогів згідно до затвердженого плану заходів в
умовах дистанційного режиму.
З
30.03.2020 року наш педагогічний колектив перейшов на новий формат
роботи. Відтепер педагоги працюють онлайн у режимі відеозв’язку за допомогою
програми ZOOM (ідентифікатор конферецнцйії 224 870 30077). Ми – разом, і
це головне! Тепер, як ніколи, видно, який у нас професійний,
висококваліфікований, дружний, згуртований колектив педагогів, які
відповідальні, розуміючі та доброзичливі батьки, які креативні, розумні,
кмітливі, у деяких речах дуже мудрі вихованці. Ми всі разом вчимося не тільки
працювати в новому форматі, а й чомусь набагато більшому.
Пріоритетні завдання на 2019-2020 навчальний рік:
1.
Активізувати
спільну роботу ЗДО та сім’ї щодо зміцнення фізичного і психічного
здоров’я дітей, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до
здорового способу життя шляхом здійснення комплексного підходу до
фізичного виховання та використання здоров’язберігаючих технологій.
2.
Продовжувати
роботу з формування екологічної
свідомості і культури, екологічного стилю мислення і відповідального ставлення
до природи дітей
дошкільного віку через використання
спадщини В.О.Сухомлинського.
3.
Удоконалювати
освітній процес з формування у дітей морально-духовних цінностей спираючись на
духовну силу традицій українського народу.
РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛШЬНОЇ ОСВІТИ «РОМАШКА»
ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ
План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту”
та Базового Компоненту дошкільної освіти.
Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.
Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.
Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.
Завданням методичної служби є:
·
Вивчення та розвиток педагогічної
компетентності кожного вихователя
·
Стимулювання творчого
потенціалу та іноваційних пошуків
·
Підвищення педагогічної культури вихователів
·
Вдосконалення педагогічної
майстерності
·
Розвиток спеціальних умінь та навичок
·
Формування навичок самостійного аналізу власної
педагогічної діяльності
Базується на принципах методичної роботи:
·
Педагогічна співпраця з вихователем
·
Робота в режимі довіри, доброзичливості
·
Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
·
Принцип допоміжно-регульованого контролю
·
Надання вихователеві права вибору
·
Системність методичних заходів
·
Принцип "Я-повідомлень" у спілкуванні
·
Щоденна допомога
Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності
педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:
·
Курси підвищення кваліфікації
·
Науково-практичні семінари
·
розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих
групах
·
узагальнення досвіду роботи педагогів
Методична робота з кадрами:
·
Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
·
Курсова перепідготовка
·
Атестація педагогів
·
Наставництво
·
Педради
·
Семінари
·
Консультації
·
Колективні перегляди
·
Робота творчої групи
Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:
·
Круглий стіл, диспут, консультації
·
Інтерактивні лекції
·
Навчальні тренінги
·
Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні
семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
·
Вивчення структури та оснащення матеріального
середовища
·
Спостереження колективних форм діяльності дітей,
індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять