Дошкільне
дитинство є важливим і сприятливим періодом для здобуття та розвитку
математичних уявлень.
Від того, як закладені елементарні математичні уявлення у значній мірі залежить весь подальший шлях математичного розвитку дитини. Правильно організована навчально-вихована діяльність дітей і вихователя забезпечує достатній рівень логіко – математичного розвитку дітей.
Від того, як закладені елементарні математичні уявлення у значній мірі залежить весь подальший шлях математичного розвитку дитини. Правильно організована навчально-вихована діяльність дітей і вихователя забезпечує достатній рівень логіко – математичного розвитку дітей.
15.02.2018
у старшій групі «Гномики» в рамках
атестації вихователем Велентей Надією Євгенієвною, спеціалістом першої
категорії, був проведений колективний перегляд презентаційного інтегрваного заняття з пріоритетом
логіко-мтематичного розвитку «Математична школа тітоньки Сови».
Під
час заняття здійснювавався диференційний підхід (завдання були підібрані за
рівнем розвику дітей), працездатність вихованців була достатньо високою завдяки
чергуванню математичних завдань більшої та меншої складності.
Заняття
пройшло на достаньому методичному рівні, діти закріпили знання та навички, а
всі присутні мали можливість переконатись у ґрунтовній роботі вихователя з
підготовки дітей до школи.