пʼятниця, 1 червня 2018 р.

Педагогічна рада №4


29 травня в ЗДО пройшла підсумкова педагогічна рада №4 «Аналіз якості та результативності організації освітньої діяльності колективу ЗДО у 2017 – 2018 н. р.»
Мета: підбиття підсумків діяльності ЗДО і результатів роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік. Об’єднання зусиль педагогів закладу для підвищення рівня освітнього процесу в новому навчальному році.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1.    Аналіз та обговорення роботи педагогічного колективу ЗДО  у 2017- 2018 навчальному році.  Переваги та недоліки.
2.    Результати моніторингу аналізу якості та результативності освітньої діяльності колективу ЗДО у 2017- 2018 навчальному році.
2.1.        Звіт вихователя-методиста.
2.2.        Звіт старшої медичної сестри.
2.3.        Звіт інструктора з фізкультури.
2.4.        Звіт практичного психолога.
3.    Обговорення та схвалення проекту плану літньої оздоровчої компанії.
4.    Очікування педагогів щодо пріоритетних завдань на наступний навчальний рік.


В умовах соціальних реформ одним із найважливіших завдань у системі роботи протягом року в закладі було підвищення ефек­тивності та якості методичної роботи. Адміністрація проводила по­стійний пошук змісту, форм, методів методичної роботи. Це обу­мовлено пошуком нового стилю, нових форм спілкування з людьми в особистісно-орієнтованій освіті.

У закладі протягом року проведено чотири педагогічних ради:
·       «Завдання педагогічного колективу на 2017 - 2018 н.р.» (серпень, 2017);
·       «Формування основ здорового способу життя у дітей дошкільного віку» (листопад, 2017);
·       «Екологічне виховання дітей дошкільного віку» (березень, 2018)
·       «Аналіз результатів навчально-виховної роботи в дошкільному закладі за 2017 - 2018 н.р.» (травень, 2018)

Для педагогів закладу було забезпечено ефективну діяльність таких колективних форм методичної роботи:
·        організовано роботу семінарів-практикумів «Форми і методи взаємодії з сім’єю з морально-патріотичного виховання дошкільнят», «Любов до Батьківщини починається з сім’ї», «Забезпечення високої якості дошкільної освіти шляхом використання інтерактивних форм роботи з фізичного виховання»;
·        колективні перегляди занять, спостережень, рухливих ігор, ре­жимних моментів;
·        майстер-класи, творчі проекти;
·        тренінги вузьких спеціалістів.

Постійно проводились консультації, педагогічні ігри, диску­сії, засідання круглого столу, аналіз конкретних ситуацій, мозко­ві штурми, презентації, виставки. У їх підготовці та проведенні ак­тивну участь брали педагоги: Мароз Н.С., Марченко О.О., Сверчкова Н.А., Мульченко Ю.І., Шаповалова Л.М.



Для надання методичної допомоги для педагогів у закладі працює інформаційно-методичний кабінет, який постійно поповнюється су­часними посібниками, дидактичними та сюжетно-рольовими іграми, тематичними розробками вихователів, доповідями на педрадах, твор­чими звітами та матеріалами з передового педагогічного досвіду.
Усі педагоги закладу усвідомлю­ють потребу реформування системи дошкільної освіти. Серед голо­вних проблем, які потребують розв’язання, є проблема нової гене­рації педагогів. Це передбачає здібність педагога до самореалізації та прагнення особистісної зрілості через впровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій. За даними проведених анкету­вань, тестувань та самоаналізу, усі педагоги нашого ЗДО відповіда­ють сучасним вимогам.

Проект рішення педагогічної ради

1.    Здійснювати пошук та впровадження нових активних форм взаємодії педагогічного колективу із сім’ями вихованців у здій­сненні завдань цілісності всебічного розвитку дітей, популяри­зації роботи дошкільного навчального закладу.
2.    Посилити практичну спрямованість формування базових компетенцій у дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, ураховуючи результати моніторингових досліджень.
3.    З метою відстеження професійного зростання педагогів у на­ступному навчальному році представити в методичному кабіне­ті портфоліо педагогів-новаторів, майстрів та систематично по­повнюючи новими матеріалами.
4.    Залучити до співпраці батьків вихованців та представників ор­ганізацій охорони здоров’я з метою здійснення оздоровчо-про­філактичних заходів.
5.    Забезпечити поповнення інформаційної, методичної, матері­ально-технічної бази ЗДО для успішного проведення інновацій­ної діяльності в наступному навчальному році.
6.    Схвалити проект плану роботи на літній оздоровчий період.