Життя і здоров’я
дітей є найвищими цінностями нашого суспільства. Навчаючи дітей правилам
безпеки життєдіяльності,
ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Кожна дитина стане дорослою людиною, яка буде берегти життя та здоров’я своє та інших, а згодом зможе передати свої знання та вміння наступним поколінням. У нашому прогресивному сьогоденні обізнаність дітей правилам пожежної безпеки вкрай важлива.
ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Кожна дитина стане дорослою людиною, яка буде берегти життя та здоров’я своє та інших, а згодом зможе передати свої знання та вміння наступним поколінням. У нашому прогресивному сьогоденні обізнаність дітей правилам пожежної безпеки вкрай важлива.
На виконання
наказу завідувача-директора ЗДО №25 «Ромашка» від 03.10.2018 року «Про
проведення Тижня знань з пожежної безпеки та основ безпеки життєдіяльності в
ЗДО №25» в закладі дошкільної освіти з 16.10 – 19.10.2018 року проведено
тематичний тиждень на тему: «Вогонь – друг, вогонь – ворог».
Метою проведення «Тижня пожежної безпеки» є поліпшення якості
навчально-виховної роботи з дітьми з питань пожежної безпеки; формування
розуміння цінності власного життя та здоров'я серед дітей та батьків; відчуття
небезпеки щодо вогню, електричного струму; розуміння необхідності виконання
правил пожежної безпеки; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок
щодо захисту свого життя і здоров'я під час надзвичайних ситуацій.
Для формування у дітей навичок оптимальних дій під час пожежі педагогами
було застосовано різноманітні форми та методи виховної роботи, у тому числі
інтерактивні, практичні, проблемно-пошукові тощо.
Під час «Тижня пожежної безпеки» було проведено наступні заходи.
Поповнено та
оновлено матеріали куточка протипожежної безпеки.
Проведено
тематичні заняття з ознайомлення з природою «Лісова пожежа», з сенсорики
«Кіцькин дім», з малювання «Пожежна машина», «Пожежна драбина», з
ознайомлення з довкілля «Пожежний потяг мчить на допомогу», «Вогонь буває
різний», з образотворчої діяльності «Будиночок для котика Мурчика», з основ
економічної культури «Електрика та електроприлади» тощо;
ü
бесіди
«Сірники - не іграшка», «Небезпечний вогник», «Правила безпеки при
пожежі»;
ü
сюжетно-рольові
та дидактичні ігри: «Водії», «Пожежники», «Склади картинку», «Що ти бачиш на
картинці?».
Проведено
відповідну роботу в другу половину дня, де за допомогою ігор, інсценізацій,
розваг закріплювалися отримані знання.
Надано батькам
консультацію з питання: «Щоб не сталося лиха» (для чого дітям потрібно знати
про безпечну поведінку з вогнем).
Формування в дитини дошкільного віку безпечної поведінки в довкіллі
базується на позитивних прикладах дорослих. Тому особлива увага була приділена
роботі з батьками, щоб переконати їх, що не можна вимагати від дитини виконання
будь-якого правила, якщо близькі їй дорослі самі не завжди ними керуються.
Колектив дитячого закладу впевнений, що завдяки спільним зусиллям у
справі охорони життя і збереження здоров'я дошкільнят можна не тільки захистити
їх від небезпеки, а й закласти основи безпечної поведінки, підготувати до
подальшого більш самостійного життя.