У центрі
сучасних технологій навчання і виховання дошкільників знаходиться
особистісно-зорієнтована модель, основною метою якої є індивідуальний розвиток
кожного вихованця освітнього закладу.
Особову увагу набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей.
Особову увагу набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей.
28 лютого відбувся семінар-практикум для педагогів на
тему: «Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в умовах
модернізації дошкільної освіти в рамках змісту Базового компонента дошкільної
освіти».
Вихователь-методист
Нехороша Наталя Олександрівна ознайомила педагогів із:
v
гуманістичними
принципами педагогіки В.Сухомлинського;
v формами роботи з дітьми дошкільного віку з метою
впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського;
v системою вимог
В.Сухомлинського до діяльності педагога.
Під час проведення семінару Наталя Олександрівна використовувала інтерактивні ігри з педагогами: «Відкритий мікрофон: Про
педагогічну діяльність і теоретичну спадщину В.Сухомлинського», «Визнач моральні норми до казкових творів»,
дискусію про основні принципи у системі поглядів та гуманістичні принципи
педагогіки В. Сухомлинського. Кожен педагог мав змогу розкрити питання в підгрупах
та індивідуально, поділитися враженнями від прочитаних творів В.
Сухомлинського.
Під час
рефлексії педагоги ділилися своїми емоціями та враженнями від
презентації «Педагогічна спадщина В.Сухомлинського».
Вихователі творчо використовують у роботі з дітьми та
батьками – особистісно орієнтовану модель, спадщину В.Сухомлинського, основною
метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця освітнього закладу. Наші
педагоги, спираючись на досвід видатного гуманіста, навчають дітей добра,
справедливості, людяності, любові до людей, сприйнятливості до краси природи та
світу.