четвер, 28 лютого 2019 р.

Семінар-практикум для педагогів

У центрі сучасних технологій навчання і виховання дошкільників знаходиться особистісно-зорієнтована модель, основною метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця освітнього закладу.
Особову увагу набуває спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського вченого, філософа, неперевершеного педагога, який опікувався долею дітей.
28 лютого відбувся семінар-практикум для педагогів на тему: «Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в умовах модернізації дошкільної освіти в рамках змісту Базового компонента дошкільної освіти».
Вихователь-методист Нехороша Наталя Олександрівна  ознайомила педагогів із:
v гуманістичними принципами педагогіки В.Сухомлинського;
v формами роботи з дітьми дошкільного віку з метою впровадження педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського;
v системою вимог В.Сухомлинського до діяльності педагога.
 Під час проведення семінару Наталя Олександрівна   використовувала  інтерактивні ігри з педагогами: «Відкритий мікрофон: Про педагогічну діяльність і теоретичну спадщину В.Сухомлинського»,  «Визнач моральні норми до казкових творів», дискусію про основні принципи у системі поглядів та гуманістичні принципи педагогіки В. Сухомлинського. Кожен педагог мав змогу розкрити питання в підгрупах та індивідуально, поділитися враженнями від прочитаних творів В. Сухомлинського.








  

Під час рефлексії  педагоги ділилися своїми емоціями та враженнями від презентації «Педагогічна спадщина В.Сухомлинського».
Вихователі творчо використовують у роботі з дітьми та батьками – особистісно орієнтовану модель, спадщину В.Сухомлинського, основною метою якої є індивідуальний розвиток кожного вихованця освітнього закладу.   Наші педагоги, спираючись на досвід видатного гуманіста, навчають  дітей добра, справедливості, людяності, любові до людей, сприйнятливості до краси природи та світу.