24 квітня в ЗДО №25 пройшов семінар-практикум для вихователів «Теоретичні,
методичні засади навчально – виховної роботи з дитиною щодо питань безпеки
життєдіяльності».
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на заклад дошкільної освіти покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
.
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базисна потреба людини, тому на заклад дошкільної освіти покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
.
- підвищення
ефективності навчально-виховної роботи з дітьми з питань - особистої безпеки та
захисту життя;
- поглиблення
теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування
у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропагувати
здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей;
- інтегрування
родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
- «Дитина у
довкіллі»;
- «Граючись
зростаємо»;
- «Віконечко у
природу».
- «Зростаємо
дужими».
В цих розділах
розглядаються такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках,
під час перебування в групі, пожежна безпека, електротравматизм, безпека під
час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та
здоровий спосіб життя.
На завершення семінару-практикуму
педагоги обмінялися думками, поділилися враженнями та зробили висновок: завдяки
правильно організованій роботі діти здобувають необхідні їм знання та вміння з
безпеки життєдіяльності, що стає першим кроком до усвідомлення цінності не лише
власного життя, а й усього живого, що є на Землі.