Мета: підбиття підсумків діяльності ЗДО і результатів
роботи педагогічного колективу за минулий навчальний рік. Об’єднання зусиль
педагогів закладу для підвищення рівня освітнього процесу в новому навчальному
році.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
1. Аналіз та обговорення роботи педагогічного колективу
ЗДО у 2018-2019навчальному
році. Переваги та недоліки.
2. Результати моніторингу аналізу якості та результативності
освітньої діяльності колективу ЗДО у 2018- 2019
навчальному році.
2.1. Звіт вихователя-методиста.
2.2. Звіт старшої медичної сестри.
2.3. Звіт інструктора з фізкультури.
2.4. Звіт практичного психолога.
3. Обговорення та схвалення проекту плану літньої
оздоровчої компанії.
4. Очікування педагогів щодо пріоритетних завдань на
наступний навчальний рік.
В
умовах соціальних реформ одним із найважливіших завдань у системі роботи
протягом року в закладі було підвищення ефективності та якості методичної
роботи. Адміністрація проводила постійний пошук змісту, форм, методів
методичної роботи. Це обумовлено пошуком нового стилю, нових форм спілкування
з людьми в особистісно-орієнтованій освіті.
У закладі
протягом року проведено чотири педагогічних ради:
· «Завдання педагогічного колективу
на 2018 - 2019 н.р.» (серпень,
2017);
· «Формування основ здорового
способу життя у дітей дошкільного віку» (листопад, 2018);
· «Екологічне виховання дітей
дошкільного віку» (березень, 2019)
· «Аналіз
результатів навчально-виховної роботи в дошкільному закладі за 2018 - 2019
н.р.» (травень, 2019)
Для
педагогів закладу було забезпечено ефективну діяльність таких колективних форм
методичної роботи:
· організовано роботу
семінарів-практикумів «Форми і методи взаємодії з сім’єю з
морально-патріотичного виховання дошкільнят», «Любов до Батьківщини починається
з сім’ї», «Забезпечення високої якості дошкільної освіти шляхом використання
інтерактивних форм роботи з фізичного виховання»; колективні перегляди занять, спостережень, рухливих
ігор, режимних моментів; майстер-класи, творчі проекти; тренінги вузьких спеціалістів.
Постійно
проводились консультації, педагогічні ігри, дискусії, засідання круглого
столу, аналіз конкретних ситуацій, мозкові штурми, презентації, виставки. У їх
підготовці та проведенні активну участь брали педагоги: Мароз Н.С., архоменко М.О.,
Сверчкова Н.А., Мульченко Ю.І., Шаповалова Л.М.
Для надання методичної допомоги для педагогів у
закладі працює інформаційно-методичний кабінет, який постійно поповнюється сучасними посібниками, дидактичними та сюжетно-рольовими
іграми, тематичними розробками вихователів, доповідями на педрадах, творчими
звітами та матеріалами з передового педагогічного досвіду.
Усі
педагоги закладу усвідомлюють потребу реформування системи дошкільної освіти.
Серед головних проблем, які потребують розв’язання, є проблема нової генерації
педагогів. Це передбачає здібність педагога до самореалізації та прагнення
особистісної зрілості через впровадження в освітній процес новітніх освітніх
технологій. За даними проведених анкетувань, тестувань та самоаналізу, усі
педагоги нашого ЗДО відповідають сучасним вимогам.
Проект
рішення педагогічної ради
1. Здійснювати пошук та впровадження нових активних форм
взаємодії педагогічного колективу із сім’ями вихованців у здійсненні завдань
цілісності всебічного розвитку дітей, популяризації роботи дошкільного
навчального закладу.
2. Посилити практичну спрямованість формування базових
компетенцій у дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти,
ураховуючи результати моніторингових досліджень.
3. З метою відстеження професійного зростання педагогів у
наступному навчальному році представити в методичному кабінеті портфоліо
педагогів-новаторів, майстрів та систематично поповнюючи новими матеріалами.
4. Залучити до співпраці батьків вихованців та
представників організацій охорони здоров’я з метою здійснення оздоровчо-профілактичних
заходів.
5. Забезпечити поповнення інформаційної, методичної,
матеріально-технічної бази ЗДО для успішного проведення інноваційної
діяльності в наступному навчальному році.
6. Схвалити проект плану роботи на літній оздоровчий
період.