Звіт керівника
Нішаналієвої Інни Володимирівні
про діяльність ЗДО № 25 «Ромашка»
в 2019-2020 н.р.
В нашому
закладі дошкільної освіти у 2019 – 2020 навчальному році функціонують 6 вікових груп, з яких:
У
вересні обстежено114 дітей.
Друга частина передбачає визначення рівня засвоєного обсягу Комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки».
Заклад дошкільної освіти №25 «Ромашка» працює та втілює в життя державну
політику в галузі освіти, реалізує вимоги Базового компоненту дошкільної освіти
в Україні. Форма організації освітнього процесу ґрунтується на основі Концепції
та методичних рекомендаціях до комплексної додаткової освітньої програми
“Дитина в дошкільні роки” рекомендованої МОН України (листом №1/11-16160 від 6
листопада 2015 року).
- груп
раннього віку – 1;
- груп
дошкільного віку –5.
Обліковий склад
дітей ставить 154 вихованця.
Прийом дітей до
ЗДО №25 «Ромашка» з 01.01.2014 року здійснюється завідувачем відповідно до
списків, затвердженими начальником відділу освіти, згідно електронної черги
впровадженої на підставі рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради
04.01.2013 №35.
Також поза
чергою зараховані діти пільгових категорій:
1. діти, батьки яких
приймали участь у бойових діях – 8 дітей;
2. діти-переселенці –
2 дитини;
3. діти багатодітних
сімей – 2 дітей.
Згідно з
Положенням про дошкільний навчальний заклад, переведення дітей з однієї вікової
групи до іншої, робота новостворених груп розпочинається з 01 вересня щорічно.
У ЗДО №25
«Ромашка» за дитиною зберігається місце в разі її хвороби, карантину,
санаторного лікування, на час відпустки батьків у літній оздоровчий період.
Відрахування
дитини в ЗДО здійснюється: за бажанням батьків або осіб, що їх замінюють; на
підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, у разі несплати без
поважних причин батьками або особами, що їх замінюють плати за харчування
дитини. Випадків без підставного відрахування дитини в ЗДО №25 «Ромашка» не
зафіксовано.
На даний час
наш дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами
згідно штатного розпису станом на 01.01.2020 року:
- завідувач
– 1;
- вихователь-методист
– 1;
- вихователі
– 12;
- керівник
музичний – 2;
- практичний
психолог – 1;
- педагог
соціальний – 1;
- інструктор
з фізичної культури – 1;
- керівник
гуртка – 1.
Заклад
дошкільної освіти здійснює освітньо-виховну діяльність відповідно до Закону
України «Про дошкільну освіту», Статуту ЗДО №25, затвердженого рішенням міської
ради №36 від 25.01.2010 року.
Керуючись
основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги
спільно з батьками працювали над створенням ігрового предметно-розвивального
середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для
її духовного зростання, фізичної досконалості.
Організація
освітньо-виховного процесу в закладі була спрямована на реалізацію основних
завдань ЗДО, при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність,
результати діагностування педагогів, аналіз результатів роботи за 2019 – 2020 навчальний рік, можливості колективу, а саме:
1.
Максимальне охоплення
дітей п’ятирічного віку дошкільною освітою та надання їм якісних послуг.
2.
Збереження та зміцнення
здоров’я, формування здорового способу життя дошкільнят, активної життєвої
позиції щодо власного життя та власної безпеки.
3.
Урізноманітнення форм
спільної роботи з батьками.
4.
Розвиток
морально-патріотичного потенціалу дитини.
5.
Формування
екологічно-орієнтованої свідомості дитини.
6.
Модернізація системи
підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.
Орієнтуючись на основні завдання дошкільної освіти, пріоритетні напрямки роботи, колектив ставить перед
собою рішення наступних задач:
1. Активізувати
спільну роботу ЗДО та сім’ї щодо
зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, виховання стійкого інтересу до
рухової активності, звички до здорового способу життя шляхом здійснення комплексного підходу до
фізичного виховання та використання здоров’язберігаючих технологій.
2.
Продовжувати роботу з
формування екологічної свідомості і культури, екологічного стилю
мислення і відповідального ставлення до природи
дітей дошкільного віку через
використання спадщини В.О.Сухомлинського.
3.
Удоконалювати освітній процес з формування у дітей
морально-духовних цінностей спираючись на духовну силу традицій українського
народу.
Навчально-виховний процес здійснювався відповідно до Базового компоненту
дошкільної освіти (нова редакція) та програма розвитку дітей старшого дошкільного
віку «Впевнений старт», кер. Проекту Жебровський Б.М. (схвалена рішенням
колегії МОН молодь спорту від 01.03.2012, затверджена наказом МОН молодь спорту
від 21.05.12 р.№ 604), освітня програма «Дитина в дошкільні роки», Наук. кер. — Крутій К. Л., авт. колектив: Богуш А. М., Грицишина Т. І., Дем’яненко О. Є. та ін. (нова
редакція 2015 року) (Лист
МОН від 10.06.2019 № 1/9-365 «Про переліки навчальної літератури,
рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах
освіти у 2019/2020 навчальному році»)
Методична робота була направлена на навчання педагогів сучасним прийомам
роботи з дітьми, впровадженню передового педагогічного досвіду, підвищення
якості роботи з сім’ями вихованців, поповненню педагогічного процесу. Завідувачем,
вихователем – методистом, фахівцями надано консультації, проведено педгодини,
творчі хвилинки, факультативи, педнаради з питань планування навчально –
виховної роботи, оздоровлення, проведення роботи з батьками, професійного,
правового виховання, по підготовці дітей до шкільного навчання. Ефективними
засобами навчання педагогічних кадрів являються тренінги, колективні перегляди,
семінари, які побудовані на інтерактивних формах навчання і сприяють розвитку
творчості, ініціативи та підвищує якість освітнього процесу.
Пріоритетними у 2019 – 2020 н.р. були і залишаються
здоров’язберігаючи технології. У дошкільному закладі сформована модель
оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об’єднаних єдиною професійною метою,
які допомагають у реалізації медико-педагогічного супроводу дитини. Важливим
завданням медичної старшої сестри ЗДО №25 є проведення профілактичних заходів
щодо організації харчування, забезпечення нервово-психічного розвитку, зниження
загальної захворюваності вихованців.
Що квартала проводиться
контроль фізичного виховання дітей.
Належна увага
приділяється організації роботи в закладі дошкільної освіти з персоналом та
вихованцями з охорони життєдіяльності та техніки безпеки. Діяльність
адміністрації спрямована на виховання правил і норм безпечної поведінки в
повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок
безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про
правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
Велике значення
в дитячому садку приділяється організації дитячого харчування. Воно
збалансоване і побудоване на основі перспективного меню, з урахуванням потреб
дитячого організму.
Завідувачем
Нішаналієвою І.В. та сестрою медичною старшою Битюцькою В.М. протягом року
здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно– гігієнічних умов
організації харчування. Відповідно до графіка проводились планові та оперативні
перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі.
Готуючи страви кухар суворо дотримувався технології приготування їжі,
нормативного об’єму страв. З боку вихователів здійснювався постійний контроль
за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до
режиму кожної вікової групи.
Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання
дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та
впроваджують сучасні інноваційні програми та методики. Це: «STREAM-освіта,
або Стежинки у Всесвіт» альтернативна програма формування культури інженерного
мислення в дошкільників, науковий керівник К.Крутій; програма з морального виховання дітей
дошкільного віку «Скарбниця моралі», автор Л.Лохвицька; парціальна програма з основ здоров’я та
безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе
треба дбати», автор Л.Лохвицька; парціальна програма хореографічної діяльності
дітей від 3-х до 7-ми років «Дитяча хореографія», автор А.С.Шевчук; «Україна –
моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання
дітей дошкільного віку, автори
Кичата І.І., Каплуновська О.М.; «Грайлик», програма з організації
театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі, автори О.Березіна,
О.Гніровська, Т.Линик; здоров’язберігаючі
технології; технології
проектної діяльності; методика
використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям. Автор
Т.Ткаченко; методика використання схем-моделей у лексично-граматичній роботі.
Автор К.Крутій; «Малятко – здоров’ятко»
Л.Г.Шевцової.
Для
вирішення пріоритетних завдань закладу було проведено тематичні вивчення «Робота ЗДО щодо безпеки
життєдіяльності дошкільників», «Аналіз роботи з виховання у дітей екологічної
свідомості і культури, екологічного стилю мислення і відповідального ставлення
до природи».
Для якісної
реалізації задач з формування у дошкільників
здоров’язберігаючої компетентності та організації якісного оздоровлення
було проведено тематичне вивчення «Стан фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗДО №25».
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової
майстерності педагогів: з 01.06.2020 по 12.06.2020 проходять курси підвищення
кваліфікації ЗОІППО вихователі Клемонца Ю.Г. та Коваленко Н.В.
З
метою якісного підвищення професійної майстерності педагогів у 2019 – 2020 навчальному році було атестовано 4
педагогічних працівника. Вихователю Радоловій Н.В. підтверджена кваліфікаційна
категорія «спеціаліст», вихователю Шаповаловій Л.М. підтверджена кваліфікаційна
категорія «спеціаліст першої категорії».
Практичному психологу Ружиній Н.А. присвоєна
кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», вихователь-методист
Нехороша Н.О. підтвердила раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст
вищої категорії» та присвоєне звання «старший вихователь».
Протягом року було проведені педради та семінари:
·
№1 «Пріоритетні
завдання педагогічного колективу щодо створення інноваційного освітнього
простору в ЗДО», 20.08.2019;
·
№2 «Навігатор
здоров’я»
27.11.2019;
·
№3 «Розвиток екологічної свідомості у дошкільників», 26.03.2020
(дистанційно);
·
№4 «Аналіз
якості та результативності організації освітньої діяльності колективу ЗДО
у 2019 – 2020 н.р.», 27.05.2020
·
Семінар-тренінг «Творчий
педагог – творчі діти!», 19.09.2019;
·
Семінар-практикум
«Ефективність впровадження інноваційних технологій в
освітній процес як засіб розвитку творчого потенціалу педагогів і дошкільників
та підвищення їх якості навчання», 23.10.2019;
·
Інтерактивний
семінар – тренінг «Духовно-моральне
виховання дітей дошкільного віку», 29.01.2020;
·
Семінар «Експериментально-дослідницька діяльність як засіб розвитку пізнавальної активності дошкільників»
,
26.02.2020;
·
Семінар-практикум «Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників», 29.04.2020 (дистанційно).
Протягом навчального року в ЗДО
проходили колективні перегляди занять та різних видів діяльності в якому взяли
участь всі педагогічні працівники.
Вихователями та вузькими
спеціалістами ЗДО №25 здійснюється система педагогічного обстеження дітей
дошкільного віку, яке складається з двох частин. Перша частина передбачає
визначення рівня навчуваності дитини на початку навчального року (вересень)
шляхом вивчення рівня розвитку психічних процесів: сприймання, уваги, пам’яті,
мислення та розвитку мовлення на методичному матеріалі Забрамної С.Д., Боровика
О.В. «Практический материал для проведения психолого-педагогического
обследования детей». – М.:Гуманит.изд.центр ВЛАДОС, 2003. – 32с.; 115
карт.
Аналіз результатів визначення рівня навчуваності дає
вихователю можливість для підбору шляхів та засобів виконання державного
стандарту дошкільної освіти.
Виявлено: високого рівня 25 дітей – 22%;
середнього рівня 75 дітей – 66%;
низького рівня 14 дітей – 12%
Друга частина передбачає визначення рівня засвоєного обсягу Комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки».
Переважна
більшість дітей раннього віку мають належний рівень розвитку, є достатньо
соціалізованими. Заслуговує уваги достатній рівень розвитку мовлення малят, а
разом з тим мислення, допитливості. Переважна більшість дітей цілком
відповідно до віку опанувала сенсорні еталони, навички конструктивно-будівельної,
образотворчої діяльності.
Одним з
визначальних факторів виховання дошкільників є предметно-розвивальне
середовище. Правильно організоване, воно допомагає забезпечити гармонійний
розвиток дитини, створити емоційно позитивну атмосферу в групі, організовувати
й проводити ігри-заняття. Тому велика увага протягом року приділялась побудові
розвивального середовища в групі. З цією метою було надано консультації: «Осередок
сюжетно-рольової гри та театралізованої діяльності», «Центр розвивальних ігор»,
«Осередок знайомства дитини з оточуючим», «Ігри з піском і водою», «Осередок
сенсорики», «Ігрові рухові модулі» тощо.
Але над питанням
побудови розвивального середовища треба ще працювати з педколективом.
Робота з дітьми
в ЗДО спрямована не тільки на засвоєння ЗУН у відповідності до завдань програми
навчання та виховання «Дитина в дошкільні роки», а й особистісний розвиток з
метою успішної соціалізації на етапі дошкільного дитинства. Так за минулий
навчальний рік вихованці ЗДО №25 під керівництвом керівника музичного
Погонченкової Н.А. приймали активну участь у святах та розвагах, виставах.
Фізкультурно –
оздоровча робота передбачала комплексний підхід, здійснювалась індивідуально –
диференційовано. Робота інструктора з фізкультури Лободи Д.М. сприяє підвищенню якості освітньо
– виховного процесу фізкультурної та оздоровчої направленості. У дошкільників
простежується розвиток гнучкості, пластичності, підвищується рухливість
суглобів, поліпшуються процеси кровообігу та обміну речовин.
В звязку з запровадженням загальнонаціонального карантину на
час спалаху COVID-19 в Україні, педагоги закладу з 13.03.2020 були переведені
на роботу в дистанційному режимі. В умовах карантину надзвичайно важливо
підтримувати освітній процес на належному рівні. Для забезпечення активної
взаємодії та ефективної співпраці між учасниками освітнього процесу в нашому закладі
була налагоджена організована робота всіх спеціалістів із
сім’ями вихованців через використання цифрових засобів та ІКТ. Ми запрошували
батьків отримати консультації наших спеціалістів на блозі закладу, через чати
вікових груп у додатку «Вайбер», на сторінці нашого дитячого садка у
Фейсбуці. Дистанційне навчання відкрило
нові можливості перед педагогами. Насамперед, можливість експерементувати,
пробувати нові форми навчання. Всі педагоги дистанційно
пройшли курси «Медіограмотність для освітян» та отримали сертифікати.
Протягом
вересня – листопада з новоприбулими дітьми проводилася індивідуальна та групова
розвивальна робота з метою полегшення перебігу адаптаційного періоду та
швидкого входження дитини до дитячого колективу.
Робота проводилася: з
групою раннього віку "Гномики"вихователі
-
Клемонца Юлия Юріївна,
-
Скорік Ірина Валеріївна
помічник вихователів:
-
Вакуленко Тетяна Олександріївна
Загальна
кількість дітей склала 21 осіб: із них -
8 дівчаток, 13 хлопчиків.
з групою молодшого
віку "Капітошка"
вихователі
-
Гордієнко Олена Василівна,
-
Коваленко Наталя Василівна
помічник вихователів:
-
Некіпєла Вікторія Валеріївна
Загальна кількість новоприбулих дітей склала 20 осіб: із
них - 11 дівчаток, 9 хлопчиків.
Під час роботи з дітьми зверталася увага на емоційний стан, сон, розвиток
комунікативних, ігрових навичок та навичок самообслуговування.
Аналізуючи спостереження в період адаптаційного процесу та підсумовуючи
проведену роботу, можна зробити певні висновки: процес адаптації проходить
значно легше в тих дітей, котрі мають добре сформовані певні навички
предметно-ігрової діяльності, навички самообслуговування, комунікативні навички
середнього рівня, а також отримують від батьків позитивне настановлення на
відвідування дитячого садка у 60% дітей.
Діти, в яких не сформовані відповідно віку комунікативні, ігрові навички,
навички самообслуговування, які мають проблеми з частими захворюваннями,
адаптуються значно важче і болісніше. Після перерви у малюка починається
повторна негативна реакція на нові умови, що вимагає значного напруження всіх
сил організму. Відчувають емоційний дискомфорт, безпорадність, тривогу 7 %
дітей.
Глибокий сон і хороший апетит – показники благополучного перебігу
адаптаційного періоду у 92 % дітей.
У 43 % дітей ігрова діяльність
адаптованих дітей характеризується тим, що:
- закріплюються
символічні дії з предметами;
- в іграх
діти імітують дії дорослих, що є базою для розвитку і виникнення сюжетно
рольових ігор.
Комунікативна діяльність новачків оцінюються у двох напрямках: характер
спілкування з дорослими і характер спілкування з однолітками. Позитивне
ставлення до цих видів комунікації та активність дітей у спілкуванні
відображається у 87 % дітей.
На кінець адаптаційного періоду та проведеної роботи маємо такі данні:
група раннього віку "Гномики"
24 % дітей мають
легку форму адаптації
72 % дітей мають
середню форму адаптації
4% дітей мають важку форму адаптації
група молодшого
віку "Капітошка"
60 % дітей мають
легку форму адаптації
40 % дітей мають
середню форму адаптації
0 % дітей мають важку форму адаптації
На сучасному
етапі розвитку суспільства держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти,
що спрямована на всебічний розвиток дитини, формування моральних норм, набуття
нею соціального досвіду. Згідно із Законом України «Про дошкільну освіту» вона
є обов’язковою первинною складовою системи безперервної освіти. Для успішного
навчання у школі і для всього подальшого життя людини особистісний розвиток в
дошкільному віці має велике значення.
Підготовка
дитини до навчання у школі – важливе завдання дошкільного виховання, що
пов’язане з питанням наступності в роботі дошкільного навчального закладу і
школи, дошкільної і початкової освіти.
З метою
підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання у
школі було проведено низку заходів:
·
Протягом
року, вихователі груп старшого дошкільного віку Коляденко
О.В., Мульченко Ю.І. проводили зі
старшими дошкільниками та з дітьми неохопленими державним дошкільним вихованням
цикл занять: «Я піду до школи»;
·
Систематично
проводили бесіди, читали літературні твори про школу;
·
Знайомили
з правилами поведінки у школярів;
·
Створили
умови для розгортання творчої гри «Ми – школярі»;
·
Запрошували
на групові збори батьків випускних груп щодо підготовки дітей до школи;
·
Вихователі
випускної групи організовували виставки дитячих робіт: «Уже нас кличе школа»,
«Світ очима дітей», «Чекає нас школа, чекає на нас клас».
·
Практичним
психологом Ружиною Н.А. надавалась консультативна допомога вихователям груп старшого
дошкільного віку «Підготовка руки дитини до письма»;
·
Оформили
тематичну виставку для батьків дітей випускників та батькам дітей неохоплених
дошкільною освітою «Вступ до школи – важлива подія у житті дітей»;
·
Систематично
оновлювали матеріали батьківських куточків «Готуємося до школи»;
·
Відвідували
школу з метою вивчення успішності випускників;
·
Психологічною
службою ЗДО надавалась батькам майбутніх першокласників
психолого-педагогічно-косультативні допомоги: «Перший раз у перший клас»; «Компоненти
психологічної готовності дитини до школи», рекомендації: «Дитина йде до школи»,
«Виховання самостійності у дошкільників».
·
Провели
пізнавально-інформаційну годину для батьків: «Створення оптимальних умов для
успішного навчання першокласника»;
·
Запрошували
батьків на відкриті заняття;
·
Організована
робота груп щодо підготовки дітей до школи;
·
Надавалась
консультаційна допомога батькам щодо успішної підготовки дітей до навчання у
школі;
·
Організована
зустріч батьків першокласників з директором ЗОШ І-ІІІ ст. №11 Міщенко М.В. та
вчителями початкових класів, вчителями гімназії №2.
·
Організована
зустріч батьків першокласників з вчителями гімназії №2.
З метою обстеження рівня шкільної зрілості дітей групи «Дзвіночки» 6 р.ж. у період березень -
квітень психологом практичним Ружиною Н.А. було проведене безпосереднє
діагностичне обстеження дітей в садочку у кількості 23 дитини, та 11 дітей
дистанційною формою обстеження засобом онлайн платформи ZOOM,
за використання загальноприйнятого
орієнтованого тесту шкільної зрілості Керна – Йєрасика. Загальний результат
діагностичного обстеження було виявлено
наступне:
а)
12 % дітей, у кількості 4 дітей, показали
рівень шкільної зрілості вище середнього, набрав за результатами тестування від
3 до 6 балів;
б)
82 % дітей, у
кількості 28 дітей, показали середній рівень шкільної зрілості, набрав за
результатами тестування від 7 до 11 балів;
в)
6
% дітей, у кількості 2 дітей, набрали від 12 до 15 балів, що вважається
показником рівня шкільної зрілості нижче норми.
За результатами обстеження зроблено висновок, що рівень
шкільної зрілості дітей взагалі відповідає нормі та оцінюється задовільно; більш
глибоке діагностичне обстеження, з послідуючою колекційною роботою, підлягають
діти, які показали рівень шкільної
зрілості нижче норми, у кількості 2 чоловік.
Діаграма
діагностичного
обстеження рівня шкільної зрілості
дітей
6 року життя 2019-2020 н.р.
На виконання
закону України «Про дошкільну освіту», який вивчає дошкільну освіту як
обов’язкову первинну складову частину системи безперервної освіти в Україні,
здійснення переходу загальної середньої освіти на новий зміст, структуру та
термін навчання вимагає перегляду підходів до організації роботи з підготовки
дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
Згідно з річним
планом роботи педагогами проведено обстеження мікрорайону на наявність 5-ти
річних дітей, неохоплених дошкільною освітою. В закладі створена база даних
дітей 5-ти річного віку даного мікрорайону. Розроблені заходи залучення цих дітей
до занять, свят, розваг у закладі дошкільної освіти. Запроваджуються різні
форми охоплення дошкільною освітою:
• консультація,
за потреби, практичним психологом;
• соціально-педагогічний
патронат.
На основі
системного вивчення та аналізу роботи вихователів можна зробити висновок, що з
дітьми на достатньому рівні засвоєний програмовий матеріал, добре підготовлені
діти старшої групи для навчання у школі. Але в наступному навчальному році слід
удосконалити роботу з таких питань:
-
осучаснити
наповнюваність осередку для пошуково-дослідницької діяльності дітей.
Перелік придбаного за бюджетні кошти для нужд ЗДО №25 з
вересня 2019 року
-
ЗДО №25 «Ромашка» є комунальним
закладом, тому матеріальне і фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет.
-
Питання
господарської роботи є найскладнішим у роботі завідувача, оскільки на його
розв’язання потрібні кошти і знання нормативно-правової бази щодо їх залучення
та використання.
-
Фінансово-господарська
діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом, сформованим міською радою.
Фінансові асигнування за останні роки було заплановано лише на захищені статті.
Лише з 2016 року виконавчою владою було виділено кошти на миючі, чистячі,
дезінфікуючі засоби, туалетний папір, мило, серветки, порошок.
За
період з 01.09.2019 по 10.06.2020 бюджетними коштами було придбано та зроблено:
№№
з/п
|
Найменування
|
Примітки
|
|
|
Зроблено капітальний ремонт туалетних кімнат та портамийок в 2-х
групах на І поверсі
|
280000
грн.
|
|
|
Відремонтовано
сходи на центральному вході І поверху
|
||
|
Тканина для
пошиву білизни (50 м)
|
пошито
22 комплекту білизни
|
|
|
Альтанка
|
29950 грн.
|
|
|
Миючи засоби
|
протягом
року
|
|
|
Дизенфікуючі засоби «Септомакс»
|
протягом
року
|
|
|
Медикаменти
|
протягом
року
|
|
|
Зроблена
промивка теплової мережі
|
травень
|
|
|
Зроблено перезарядку
вогнегасників (11 шт)
|
березень 2020
|
|
|
Спецодяг для
харчоблоку та помічників вихователя
|
10000
грн.
|
|
|
Вогнегасники – 2 шт
|
900
грн.
|
|
|
Господарчі речі (на харчоблок
та групи)
|
20000
грн.
|
|
Назва
|
кількість, шт.
|
||
Ганчірка для миття
поверхні столів «Фламеко»
Фрекенбок
|
18
|
||
Скребок кухонний Фрекенбок
|
25
|
||
Віник
|
12
|
||
Совок+щітка набір «Ледар»
|
2
|
||
Ганчірка для пола «Степ» Фрекенбок
|
20
|
||
Відро оцинковане (10 л.)
|
10
|
||
Миска пластмасова (5 л.)
|
3
|
||
Миска ніржавійка (5 л.)
|
14
|
||
Піднос пласмасовий
|
10
|
||
Лоток емалірований
|
2
|
||
Відро емаліроване
|
15
|
||
Кастрюля емалірована (5 л.)
|
10
|
||
Піднос для посуду
|
1
|
||
Ковшик ніржзавійка (2 л.)
|
2
|
||
Ковший ніржавійка (2 л.)
|
1
|
||
Ніж великий
|
3
|
||
Ніж малий
|
3
|
||
Контейнер харчовий
|
3
|
||
Миска кухонна пластмасова (2.5 л.)
|
7
|
||
Швабра
|
12
|
За спонсорські
батьківські кошти відремонтовано та придбано:
№№
з/п
|
Найменування
|
Примітки
|
|
Кухоний посуд
|
800
грн.
|
|
Обладнання для
харчоблоку
|
400
грн.
|
|
Електрообладнання
|
1600
грн
|
|
Гідрометри (2
шт)
|
220
грн.
|
|
Речі для
ремонту будівлі
|
500
грн.
|
|
Комплекти білизни – 40 шт
|
8000
грн.
|
|
Шафа для
рушників – 3 шт
|
1500
грн.
|
|
Канцтовари
|
1500
грн.
|
|
Енергозберігаючи
лампи (24 шт)
|
920
грн.
|
|
Термометри для
дужової шафи – 2 шт.
|
240
|
|
Дезінфекційні килимки для
харчоблоку – 2 шт,
|
500
грн.
|
|
вогнегасники – 2 шт
|
1500
грн.
|
|
Монітор
|
790
грн.
|
|
Методична література , журнали
|
330
грн.
|
Всього:
|
18800
грн.
|
Слід відзначити співпрацю закладу із депутатам міської ради Сушко Б.В. та
відділом освіти які допомагають у вирішенні проблем господарського характеру.
Батьківська громадськість закладу
є активним учасником освітнього процесу та основним помічником у питаннях
всебічного розвитку дошкільників, підготовки дітей до суспільного життя. Спільна діяльність простежується через сучасні форми
роботи: батьківські збори, консультування, родинні заходи, майстер-класи,
тренінги. Випуск тематичних пам’яток для батьків з питань гармонійного розвитку
та безпеки життєдіяльності дошкільників сприяють педагогічній просвіті молодих
батьків. Простежувався достатній рівень зворотного зв’язку з батьками під час
дистанційного освітнього процесу в умовах загальноукраїнського карантину.
В 2019-2020 н.р.
продовжував роботу інформаційний блог ЗДО. Адміністратор блогу
вихователь-методистНехороша Н.А. систематично висвітлює результати освітньої та
методичної роботи на інформаційній сторінці.
З впевненістю можна стверджувати, що освітня та
методична діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється на достатньому
рівні та відповідає вимогам державних стандартів освіти.
Сестра медична старша
Битюцька В.М. здійснює медико-педагогічний контроль фізкультурно-оздоровчої
роботи, впровадження оздоровчого режиму та інноваційних оздоровчих технологій.
У дошкільному закладі
своєчасно виконуються заходи лікувально-профілактичного характеру: направлення
на щеплення, антропометрія, перевірка постави, огляд на педикульоз, ранковий
фільтр.
В ЗДО профілактичні
щеплення по плану виконано на 90%. 10% дітей не щеплено з причини довготривалих
та короткотривалих медичних протипоказань лікаря та відсутності вакцин.
В ЗДО № 25«Ромашка» організовано трьохразове
харчування дітей. Щодня ведеться аналіз харчування, щодекади сестрою медичною з
дієтхарчування здійснюється корекція харчування з метою його удосконалення.
Педагогічний
колектив - це дружна команда однодумців, в якій панує творча атмосфера і доброзичливий
мікроклімат.
Виходячи з
вищевикладеного можна стверджувати що освітньо-виховна та методична діяльність
ЗДО здійснюється на достатньому рівні та відповідає вимогам сучасності.