середа, 24 листопада 2021 р.

ПЕДРАДА №2

24 листопада 2021 року, згідно плану роботи ЗДО на 2021-2021 н.р. відбулося онлайн-засідання педагогічної ради закладу дакладу дошкільної освіти на платформі ZOOM. Тема педради «Нові вектори Базового компоненту дошкільної освіти». В онлайн-зустрічі взяли участь 18 педагогів освітнього закладу. Упродовж роботи педагогічної ради панувала творча та доброзичлива атмосфера, що об’єднала педагогів-однодумців, сповнених бажанням до ефективної співпраці в онлайн-форматі. Дякуємо всім учасникам педагогічної ради, що долучилися до засідання в режимі онлайн!



Виходячи з вищезазначеного, педагогічна рада ухвалює:

1.     Затвердити пріоритетні вектори роботи закладу у 2021/2022 навчальному році:

1.1. Системне підвищення якості дошкільної освіти шляхом реалізації Базового компоненту дошкільної освіти.

1.2. Створення умов для організації освітнього процесу за новим Державним стандартом дошкільної освіти.

1.3. Орієнтування змісту освіти на життєво необхідні компетентності, вміння навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, здобувати інформацію з різноманітних джерел та її узагальнювати, спілкуватися в багатокультурному середовищі.

1.4. Продовження втілення в освітній процес нових форм та методів навчання: ранкові зустрічі; розвиваючі ігри, квести, проектна діяльність тощо.

1.5. Використання альтернативних шляхів підвищення кваліфікації педагогів шляхом мотивації їх до особистісного та професійного зростання: курси, семінари, вебінари, он-лайн-курси, конференції, самоосвіта (визнання сертифікатів).

1.6. Продовження роботи з володіння інтернет-технологіями для надання якісної освіти, використовуючи хмарні технології, сучасні засоби, конструювання навчання на підставі аналітичних даних, уміння спільно працювати он-лайн у навчальних, соціальних та наукових проектах тощо. Забезпечення стовідсоткового оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями всіма педагогами.

1.7. Продовжувати виховний процес, як невід’ємну складову усього освітнього процесу та орієнтація його на формування загальнолюдських цінності, зокрема: морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей); соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність).

1.8. Виявлення та розвиток талантів, здібності, творчих, фізичних, інтелектуальних обдарувань і можливості кожної дитини на основі принципу педагогіки партнерства між педагогом, дитиною і батьками.

1.9. Посилення державно-громадського управління закладом освіти, їх батьків та співробітників. Підтримання безпечних умов навчання і праці для усіх учасників освітнього процесу.

ГОЛОСУВАННЯ