Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді,
коли знає, як правильно діяти у тій чи іншій екстремальній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам дорожнього руху, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Адже з кожної маленької дитини колись виростають дорослі люди, а потім – батьки, які будуть передавати свої знання та вміння наступним поколінням.
коли знає, як правильно діяти у тій чи іншій екстремальній ситуації. Сьогодні, навчаючи дітей правилам дорожнього руху, ми закладаємо надійний фундамент знань на майбутнє. Адже з кожної маленької дитини колись виростають дорослі люди, а потім – батьки, які будуть передавати свої знання та вміння наступним поколінням.
З 5
по 9 листопада в закладі дошкільної освіти №25 «Ромашка» пройшов
«Тиждень безпеки дорожнього руху».
В рамках Тижня
відбулися різні тематичні заходи відповідно до розробленого плану:
Ø
розроблені
перспективний план роботи по виконанню правил дорожнього руху по ЗДО;
Ø
проведенні
інструктажі з техніки безпеки з усіма працівниками дошкільного закладу;
Ø розроблені методичні рекомендації для педагогів по
організації роботи з дітьми та батьками з зазначеного питання, пам’ятки з
охорони життя та здоров’я дітей, складена картотека рухливих, сюжетно-рольової та дидактичних ігор,
Ø розміщена
інформація в куточку для батьків;
Ø оформлено куточки
безпеки в групах;
Під час
проведення Тижня безпеки дорожнього руху проведено:
- серія
занять: ознайомлення з соціумом «Прогулянка до зупинки пасажирського
транспорту» , з природознавства «Охорона довкілля від забруднення транспортом»,
з розвитку мовлення «Безпечна поведінка», з аплікації «Світлофор».
- бесіди:
«Транспорт біля пішохідного переходу», «Види транспорту», «Правила поведінки в
транспорті», «Ми знайомимося з вулицею», «Безпека на вулиці»,
- спостереження:
за транспортом, за вулицею, де знаходиться ЗДО, за рухом пішоходів, розглядання
дорожніх знаків.
- дидактичні
ігри: «Червоний, жовтий, зелений», «На землі, на воді ,на повітрі»,
«Транспорт». Виготовлено нову дидактичну гру «Чарівні знаки»;
- читання віршів
та творів художньої літератури: А.Північний «Світлофор», А. Іванова «Як
нерозлучні друзі дорогу переходили» ,С.Носова «Автомобіль»,О.Бондарева «Азбука
безпеки»;
- цільові
прогулянки, екскурсії до проїзжої частини дороги;
- консультації,
бесіди з батьками на теми: «Вулиця не любить несподіванок», «Діти на дорозі».